Home > Klantenbehoud medewerker

Klantenbehoud medewerker

Als Customer Loyalty operator: 
  • ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten m.b.t. hun abonnement en openstaande facturen.
  • Indien onze klant de intentie heeft het abonnement op te zeggen, peil jij naar de redenen hiervan. Aan jou de uitdaging om tot een oplossing te komen en deze klanten te behouden. Dit doe je door te luisteren, vragen te stellen en een positief verhaal (commercieel voorstel) te formuleren.
  • Om onze klanten maximaal te woord te staan, werken wij tussen 9u en 18u30 (2 roosters)
 
Je bent diegene die we zoeken omdat je:
  • reeds ervaring hebt in een commerciële binnendienstfunctie
  • focust op de klant en klantenservice je natuur is
  • daadkrachtig en overtuigend bent in je communicatie
  • snel analyseert en naar oplossingen toewerkt
  • resultaatgericht werkt
  • erg vlot bent in het Nederlands en Frans
 
Wat wij bieden:
  • een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loon 
  • maaltijdcheques van €7
  • hospitalisatieverzekering 
  • groepsverzekering
  • ecocheques
  • 6 ADV-dagen
  • privé parkeermogelijkheid of een makkelijke verbinding met het openbaar vervoerµ
  • werken in een snelgroeiende en veranderende omgeving

Solliciteren voor deze functie?

Klik hieronder om je CV en motivatiebrief te uploaden